ارایهی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی آن، یکی از مهمترین فعالیتهای گروه شرکتهای شاتل محسوب میشود. شاتل با سرمایهگذاری قابل توجه بر روی آخرین تجهیزات دسترسی به اینترنت پرسرعت +ADSL2 و بهرهگیری از کارکنان و متخصصان زبده، هماکنون خدمات خود را در این حوزه در طیف گستردهای به کاربران ارایه میکند.گروه شرکتهای شاتل، هماکنون خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 را به بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و سازمانها و موسسات در قالب بیش از هشتصد هزار سرویس اینترنت پرسرعت ارایه میکند. کیفیت خدمات ارایه شده، به کارگیری به روزترین تجهیزات و فناوریها و پشتیبانی موثر و مداوم از خدمات ارایه شده، موجب گردیده است تا دامنهی مشتریان شاتل در حوزهی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به طور مداوم افزایش یابد و به مجموعهای بزرگ از کاربران خانگی و سازمانها و موسسات تبدیل گردد. گفتنیست، توزیع جغرافیایی خدمات اینترنت پرسرعت ارایه شده توسط شاتل به گونهای است که در تهران، تقریبا” تمامی مناطق مخابراتی تحت پوشش خدمات +ADSL2 شاتل هستند. افزون بر این، نمایندگیهای گروه شرکتهای شاتل در شهرها و استانهای مختلف نیز این خدمات را به مشتریان مختلف در سراسر کشور ارایه میکنند.
مراحل انجام کار در یک نگاه
خرید خدمات +ADSL2 هم اینک به روشهای آنلاین، تلفنی یا حضوری انجام میشود. در نمودار زیر میتوانید اختلاف زمان انجام این فرآیند به روشهای مختلف را مشاهده فرمایید:
توجه شما را به نکاتی دربارهی مراحل انجام کار جلب میکنیم:
- زمانهای ارایه شده، تقریبیست و بسته به آن که سفارش در چه روزی از هفته (ابتدا یا پایان هفته) ثبت شده باشد، میتواند متفاوت باشد.
- همان طور که مشاهده میفرمایید، بخشی از زمان یادشده خارج از اختیار شرکت شاتل است و میتواند بسته به مرکز مخابراتی متغیر باشد.
- همکاری مشتری در تهیهی مدارک، پاسخگویی به تلفن و حضور برای نصب تاثیر به سزایی بر مدت زمان انجام کار دارد.
- گاهی ممکن است اختلالاتی در خط تلفن پس از رانژه شدن باشد که در این صورت، باید این اختلال توسط مرکز مخابراتی پس از نصب بر طرف شود.