مطالب داغ

+ADSL2

ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی آن، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های گروه شرکت‌های شاتل محسوب می‌شود. شاتل با سرمایه‌گذاری قابل توجه بر روی آخرین تجهیزات دسترسی به اینترنت پرسرعت +ADSL2 و بهره‌گیری از کارکنان و متخصصان زبده، هم‌اکنون خدمات خود را در این حوزه در طیف گسترده‌ای به کاربران ارایه می‌کند.گروه شرکت‌های شاتل، هم‌اکنون خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2  را به بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و سازمان‌ها و موسسات در قالب بیش از هشتصد هزار سرویس اینترنت پرسرعت ارایه می‌کند. کیفیت خدمات ارایه شده، به کارگیری به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها و پشتیبانی موثر و مداوم از خدمات ارایه شده، موجب گردیده است تا دامنه‌ی مشتریان شاتل در حوزه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2  به طور مداوم افزایش یابد و به مجموعه‌‌ای بزرگ از کاربران خانگی و سازمان‌ها و موسسات تبدیل گردد. گفتنی‌ست، توزیع جغرافیایی خدمات اینترنت پرسرعت ارایه شده توسط شاتل به گونه‌ای است که در تهران، تقریبا” تمامی مناطق مخابراتی تحت پوشش خدمات +ADSL2  شاتل هستند. افزون بر این، نمایندگی‌های گروه شرکت‌های شاتل در شهرها و استان‌های مختلف نیز این خدمات را به مشتریان مختلف در سراسر کشور ارایه می‌کنند.

 

مراحل انجام کار در یک نگاه

خرید خدمات +ADSL2 هم اینک به روش‌های آنلاین، تلفنی یا حضوری انجام می‌شود. در نمودار زیر می‌توانید اختلاف زمان انجام این فرآیند به روش‌های مختلف را مشاهده فرمایید:

adsl-stages

توجه شما را به نکاتی درباره‌ی مراحل انجام کار جلب می‌کنیم:

  • زمان‌های ارایه شده، تقریبی‌ست و بسته به آن که سفارش در چه روزی از هفته (ابتدا یا پایان هفته) ثبت شده باشد، می‌تواند متفاوت باشد.
  • همان طور که مشاهده می‌فرمایید، بخشی از زمان یادشده خارج از اختیار شرکت شاتل است و می‌تواند بسته به مرکز مخابراتی متغیر باشد.
  • همکاری مشتری در تهیه‌ی مدارک، پاسخ‌گویی به تلفن و حضور برای نصب تاثیر به سزایی بر مدت زمان انجام کار دارد.
  • گاهی ممکن است اختلالاتی در خط تلفن پس از رانژه شدن باشد که در این صورت، باید این اختلال توسط مرکز مخابراتی پس از نصب بر طرف شود.

درباره مهندس رضا نقاش زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت عمده تماس با 06132223952