استراتژیهایی برای بازاریابی، تبلیغ و فروش موفق محصولات دیجیتال دائماً تبلیغ نکنید. اگر فقط از سایتهای بازاریابی اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود استفاده میکنید، از نظر آماری نمیتوانید به فروش حداکثری برسید. سعی کنید از تبلیغات دائم در صفحات اجتماعی خود بپرهیزید، زیرا شکل خوشایندی برای مخاطب ندارد. صفحاتتان را …
ادامه مطلب »چگونه طرح کسب و کار بهتری بنویسیم
اولین و شاید حیاتیترین قدم به سمت ساخت یک استارتاپ موفق نوشتن طرح کسبوکار یا Business Plan است. فلسفهی اصلی این طرح تبادل نظر و بیان اهداف با تمام ذینفعان پروژه بوده که در آن مسیر رسیدن به نقطهی ایدهآل مشخص و ارزیابی میشود. خلاصهی مدیریت – اجرایی: یکی از …
ادامه مطلب »همیشه حق با مشتری نیست!!!
همیشه حق با مشتری نیست!!! مشتریمداری از آن واژههای پرکاربرد دنیای امروز است. مشتری همان کسی است که “شیشهی عمر” کسبوکار را در دستان “پرتوان”ش دارد و بدون آن، اساسا کسبوکاری وجود دارد. مشتری در تمامی مراحل چرخهی عمر کسبوکار یک عامل تأثیرگذار و کلیدی است؛ شما از روز …
ادامه مطلب »