مطالب داغ
صفحه اصلی » موبایل و تبلت » سرنوشت برندهای ایرانی موبایل

سرنوشت برندهای ایرانی موبایل

حدود 15 سال پیش برندهای ایرانی در صنعت رو به رشد موبایل وارد شدند که از صاایران شروع شد و با جی ال ایکس به اوج رسید پس از فروش خوب و و سود مناسبی که این شرکت در قبال فروش گوشیهای خود بدست آورد برندهای دیگری مانند تاریانا – دیمو – مینیاتور و برندهایی در زمینه تبلت مثل آی بیس شروع به تبلیغات گسترده و فروش کردند اما عاقبت این برندها با ادعای تولید ایرانی چه شد ؟ به جزء جی ال ایکس که به لطف فروش بالا و اندوخته سالهای پیش هنوز آثاری از ان باقی مانده با سر و صدای بسیار کمتر از سابق سایر برندها کاملا ورشکسته و نابود شدند .

اما داستان گوشی و تبلتهای ایرانی چه بود ؟ آیا واقعا ایران توان تولید تلفن همراه و تبلت را دارد؟

دلیل فروش بالای ابتدای ورود برندهای ایرانی به بازار و خراب شدن ذهنیت مردم نسبت به موبایل ایرانی چیست آیا ممکن است دوباره یک برند ایرانی بتواند سهمی از بازار موبایل داشته باشد؟ اگر در مورد سوالات ذکر شده نظری دارید با آل دیجی در میان بگذارید در گزارشهای بعدی به تحلیل و بررسی کارشناسی سوالات ذکر شده می پردازیم.

درباره مهندس محسن امام

مدیر مجموعه آل دیجی و صدای تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

alldigi.ir